EfBusiness

Hvem er vi?

EfBusiness er et koncept under EfB Elite A/S, hvis formål er at skabe et stærkt netværk mellem primært sydvestjyske virksomheder.

Formålet er at give virksomhederne økonomiske og tidsmæssige besparelser på indkøb af, hvad vi betegner som indirekte varer. Det er kontorartikler, brændstof, erhvervsforsikringer samt andre varer og ydelser, som de fleste virksomheder bruger. Derudover vil netværket knytte virksomheder og EfB tættere sammen.

Har du spørgsmål til EfBusiness, eller vil du bare høre mere om alle fordelene for din virksomhed, så er du altid velkommen til at kontakte os helt uforpligtende.

Brændstof

EfBusiness har indgået samarbejde med Circle K om rabat på benzin, diesel, bilvask og kør-videre-produkter. Virksomheden kan tilbyde samme rabat til sine medarbejdere.

 

Aftalen dækker:

– Rabat på brændstof, vask og kør-videre-produkter

– Rentefri kredit på alle køb

– Betaling på Storebæltsbroen og Øresundsbroen

– Godt overblik over forbrug og udgifter

– Vælg selv din pinkode

– Intet oprettelses- eller årsgebyr

– Europe Card – gælder i 29 lande og på 18.000 tankstationer

– Rabat hos Circle K, Ingo og 1-2-3-stationerne

– Kør-videre-produkter (sprinklervæske, viskerblade m.m.)

Er jeres virksomhed interesseret i at høre nærmere om samarbejdet mellem Circle K og EfBusiness, er I velkommen til at kontakte EfBusiness for flere informationer.

Automatisk Fakturahåndtering

Spar op til 70% på din tid og få 20% rabat på licensen ved køb via EfB.

 

Aftalen betyder for dig og din virksomhed bla.:

– Automatisk håndtering af omkostningsfakturaer, indkøbsordrer, udlæg, kontraker og elektroniske fakturaer.

– Spar op til 70% af den tid der i dag bruges på manuel håndtering af fakturaer.

– Intelligent afløftning af data fra leverandørfakturaer, også på varelinjeniveau.

– Integrationer til 50+ økonomisystemer, deriblandt Navision, C5, XAL, Dynamics AX, e-conomic og Movex.

– 4.500 virksomheder har allerede automatiseret deres fakturahåndtering med Palette løsningen.

– Fås både som Cloud eller on-premise installation.

– Godkend faktura på farten med mobiladgang.

Er jeres virksomhed interesseret I at høre nærmere om samarbejdet mellem EfBusiness og Share IT, er I velkommen til at kontakte Share IT eller EfBusiness. Vi stiller også gerne op til et uforpligtende møde, hvor vi kan præsentere jer for mulighederne med Share IT´s løsninger.

Forbrugsartikler

EfBusiness har indgået samarbejde med MultiLine om rabat på forbrugsartikler.

Aftalen dækker:

– Attraktiv EfBusiness rabat på hele sortimentet

– Individuelle løsninger

– Dag-til-dag-levering

– Sortiment 12.000 varenumre

– Sortimentsoptimering

– Handel på forskellige platforme, herunder webshop døgnet rundt

Er jeres virksomhed interesseret i at høre nærmere om samarbejdet mellem MultiLine og EfBusiness, er I velkommen til at kontakte EfBusiness for flere informationer.

Hvad tilbyder vi?

EfBusiness’ vigtigste opgave er at tilbyde sponsorer de bedst mulige rabatter, vilkår og services samt at frigøre ressourcer i dagligdagen. EfBusiness indgår attraktive rammeaftaler med leverandører af indirekte varer og har fokus på konstant at udvikle og forbedre disse aftaler. Det sparer tid og penge i din virksomhed.

 

Forud for at vi indgår en rammeaftale i en indkøbskategori ligger flere måneders arbejde og research. Medlemmerne af EfBusiness er med på råd, når nye kategorier diskuteres, og en samarbejdspartner vælges. Den klare ambition er at arbejde sammen med de bedste leverandører inden for hver kategori.

Vi betragter EfBusiness som en win-win-win situation for alle tre parter i indkøbssamarbejdet:

– Sponsorerne sikres besparelser og sparer tid i deres indkøb af indirekte varer

– Leverandørerne sikres adgang til en attraktiv gruppe af erhvervsvirksomheder

– EfBusiness bidrager til at fremme udviklingen af EfB og styrke sammenholdet blandt sponsorerne.

Ud fra tankesættet ”gør det, du er bedst til” vil EfBusiness udvælge de indkøbskategorier, der giver mest værdi for den enkelte sponsor og for flest mulige sponsorer.

 

EfBusiness arbejder med leverandørkontrakter af forskellig varighed – alt afhængig af kategorien. Oftest vil der være tale om leverandørkontrakter af et til tre års varighed med gensidig mulighed for at tilpasse indhold, leveringsbetingelser og priser, så vilkårene til enhver tid matcher medlemmernes behov og markedets dynamiske udvikling.