Jysk Fynske Medier fortsætter opbakningen

Mediekoncernen Jysk Fynske Medier står stadig bag Esbjerg fB, idet virksomheden netop har gentegnet en ny platin-aftale. Vi bakker op uanset hvad, lyder det.

Jysk Fynske Medier er også med på sidelinjen hos Esbjerg fB som trofast partner i den kommende sæson, idet koncernen, der er Danmarks næststørste medievirksomhed, har forlænget det eksisterende platin-partnerskab.

Peter Orry, ansvarshavende redaktør hos Jynsk Fynske Medier, fortæller:

– JydskeVestkysten og Jysk Fynske Medier har selvfølgelig forlænget sponsoratet med EfB – uanset hvordan sæsonen ender. Ender det med nedrykning, så tager vi det med, og kommer stærk tilbage igen. For os er det ihvertfald vigtigt at vise, at vi bakker op om byens og regionens hold.

Jysk Fynsk Medier har 1.600 ansatte, og dækker dagligt det meste af Jylland og hele Fyn.