x

Kitchen Joy ny hovedsponsor for EfB E-Sport

Når EfB E-Sport onsdag d. 11. marts åbner Sæson 4 i eSuperligaen, så er det med Kitchen Joy som ny hovedsponsor. Virksomheden, der producerer færdigretter i form af den populære Thai-Cube, glæder sig til at være med på sidelinjen i den kommende sæson.

EfB E-Sport og Kitchen Joy har indgået en aftale om et hovedsponsorat for den kommende sæson af eSuperligaen, og således vil holdets FIFA-spillere allerede ved sæsonstart på onsdag markere det nye samarbejde.

Hos Kitchen Joy, der stiftede bekendtskab med FIFA-holdet allerede i efterårssæsonen, er man glad for at blive den første hovedsponsor.

– I forhold til vores produkter og den strategi vi arbejder efter, så giver et samarbejde med EfB E-Sport rigtig god mening for os. Vi vil gerne tættere på det yngre segment, og eSporten henvender sig i særlig grad til en spændende målgruppe, så vi glæder os meget over samarbejdet, og ser frem til at komme i gang, siger Helena Sloth, marketingansvarlig hos Kitchen Joy.

Manager hos EfB E-Sport, Daniel Lauridsen, glæder sig ligeledes over aftalen.

– Vi er stolte over og glade for at et så stærkt brand som Kitchen Joy nu bliver vores største partner, og vi ser frem til samarbejdet. Produktet passer godt til os, og vi er sikre på, at vi kan opnå en synergi-effekt, der kommer begge parter til gavn, siger han.

Kitchen Joy er ejet af CPF Denmark A/S, som har base i Varde.